دکمه‌های کانال‌های اجتماعی و فالو را در درون وب سایت قرار دهید.
نوشته شده توسط : علی پور

شما 8 ثانیه وقت دارید تا محدوده دقت مخاطب را به گونه ای پوشش دهید و اولی تاثیر شما مهمترین تاثیر شماست و صاف بایستی رمز اصل مقاله بروید و وقت مخاطب را تلف نکنید. می بایست اثر گذار و مختصر باشید تا قوی چشم گردید. یک محتوای هدفمند یا این که حتی یک تصویر جالب و گیرا میتواند اولی دستگرمی شما برای مخاطبان باشد.

طراحی سایت در مشهد

به کارگیری از اصطلاحات نا مفهوم و سردرگم‌کننده، لغت ها مشقت بار و یا این که محتوای خیلی سطحی و یا این که خیلی عمیق به هیچ عنوان ایده‌ی نیکی برای اوایل عمل نمیباشد. مخاطب خویش را بشناسید و به گویش خودشان با آنها کلام فرمایید.

3. دکمه‌های کانال‌های اجتماعی و فالو را در درون وب سایت قرار دهید.
ساخت کردن محتوای عالی فارغ از تولید دکمه‌های به اشتراک‌گذاری مطالب فعالیت به طور کامل اشتباهی میباشد. در صورتی‌که تارنما شما این نقص را دارااست یعنی شما خویش را از ترافیک متعددی که قرار میباشد از روش کانال‌های اجتماعی به وب سایت شما وارد شود محروم کرده‌اید و به نوعی دست و پای وب لاگ خویش را بسته اید.

بهتر میباشد این دکمه‌های اشتراک‌گذاری را زیر پست‌ها و بعداز مطالعه بی نقص پست قرار دهید تا مخاطبان فورا بعد از تلاوت مقاله، در‌حالتی که جذابیتی برای آنان داشته باشد فورا آن را با دوستان خوب خویش در کانال‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند. در‌صورتی‌که درپی ابزارهایی برای ساخت این دکمه‌ها می‌باشید SumoMe و Shareaholic‌ میتوانند آیتم‌های خوب و قدرتمندی برای این عمل باشند.

4. Calls-to-Action را پیاده سازی نمایید.
در صورتی‌که یوزرها از وب سایت شما بازدید نمایند آیا میدانند بعد از انجام یک عمل، عمل بعدی‌شان چه می باشد؟ صد رد صد در صورتیکه شما به آن ها جهت جذاب‌توجهی ندهید به راحتی سایت شما‌را رخنه‌ می نمایند و پشت سرشان را هم نگاه نمیکنند. دکمه‌های Call-to-Action چنین کاری انجام میدهند و به نوعی مسیر راه و روش یوزرها درون وب سایت میباشند.

از Call-to-Action برای رفتن بی واسطه به دکان استعمال نکنید و کارایی نمائید آنان‌را به صفحاتی بکشانید که برای آنها جذابیت ویژه‌ای داراست تا آنها‌را به گونه ای سرگرم فرمائید. در حیث داشته باشید که در‌حالتی که استفاده کننده را مشغول فرمائید و روی وی تاثیر بگذارید ریلکس‌خیس می توانید به وی متاع یا این که سرویس ها بفروشید.

5. از عکس‌های صحیح و متناسب به کار گیری فرمائید.
خوشبختانه شما برای گزینش عکس گزینش‌های زیادی دارید که می توانید از میان آنان مطلوب‌ترین عکس را تعیین فرمایید. بایستی این عکس‌ها را صحیح، به اندازه‌، با حجم و کیفیت مطلوب و تماما کاربردی و پرمعنا و معنا در لحاظ بگیرید. در حیث داشته باشید که هر عکسی که در وبسایت قرار می‌دهید می بایست به یک مراد و انگیزه یگانه در لحاظ گرفته شود. در غیر این رخ به عبارتی بهتر که به جای عکس یک برگه سپید خالی قرار دهید.

درضمن مطلقا نیازی وجود ندارد یک عکاس برای این فعالیت داشته باشید و شما میتوانید از عکس‌های مجانی جانور در وب به کارگیری فرمائید و سایت‌هایی مانند Shutterstock‌ هم وجود دارا‌هستند که‌این عکس‌ها را با مبلغ نسبتا پاره ای در مشت شما قرار می دهند.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: